Általános szerződési feltételek
Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF útján kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, nem kerül iktatásra, a későbbiekben nem hozzáférhető. A szerződés nyelve magyar, magatartási kódexet nem alkalmazunk.
Tájékoztatunk, hogy tekintettel arra, hogy a videók kizárólag újrahasznosításhoz és a környezetvédelemhez kapcsolódó információkat tartalmaznak.
Réti Éva e.v.
cím: 2310 Szigetszentmiklós, Csáklya utca 12.
nyilvántartási szám: 53017811; vezetve a Belügyminisztérium által az Egyéni Vállalkozók Nyilvántartásában.
adószám: 69323380-1-33
e-mail: hello@ujrahasznositoakademia.hu
telefon: +36/30-9841-456
honlap: www.ujrahasznositoakademia.hu
Felnőttképző nyilvántartási szám: B/2022/00837
A Szolgáltató nem tagja szakmai érdekképviseleti szervnek és a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex nem áll rendelkezésre.
A képzés szervezője, a nyilvántartásba vett felnőttképző.
Szolgáltató: a képzés szervezője, a nyilvántartásba vett felnőttképző.
A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételére az a személy jogosult, aki előzetesen jelentkezett a Szolgáltató által meghirdetett képzésre, a jelentkezés elfogadását a Szolgáltató visszaigazolta, a képzési díjat megfizette Szolgáltató részére és jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit elfogadta, valamint a felnőttképzési szerződést megkötötte.
- Az Általános Szerződési Feltételek tartalma:
Jelen Általános Szerződési Feltételek a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Résztvevő/Megrendelő jogait és kötelezettségeit, a felnőttképzésre szerződő felek közötti megállapodás feltételeit tartalmazza.
Az Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályok érvényesek a Szolgáltató által szervezett képzésre való jelentkezés és azon való megjelenés a részvétel utáni feltételek vagy meg nem jelenés esetén a lemondásra. Ezen feltételek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. §. (1) bekezdése szerinti általános szerződési feltételeknek minősülnek, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet rendelkezéseinek
megfelelő tájékoztatást, szabályozást tartalmaznak.
A jelen Általános Szerződési Feltételek bizonyos rendelkezései kizárólag a Fogyasztóként eljáró, felnőttképzésben Résztvevőkre/Megrendelőre vonatkoznak.
A Résztvevő/Megrendelő, ha a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles elfogadni a jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit, amit a Szolgáltató honlapján nyilatkozattal tehet meg vagy ha ezt nem tudja, akkor kérheti az elektronikus levélben (email) történő megküldést, amelynek az elfogadását elektronikus levélben történő visszaigazolással teheti meg. Ha nincsen a Résztvevőnek internetes hozzáférése, akkor a képzés megkezdése előtt kérheti a helyszínen történő papíralapú betekintést, amelyet egy személyesen megtett nyilatkozattal fogad el.
Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseinek elfogadása esetén a jelen Általános Szerződési Feltételek szerint és a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (továbbiakban: Fktv.) és a felnőttképzésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 11/2020. (II. 7.) Kormányrendelet (továbbiakban: Fktv.vhr.) alapján elkészített, a képzés megkezdésének napján hatályos, külön megkötésre kerülő felnőttképzési szerződés jön létre a Szolgáltató és a Résztvevő között.
Amennyiben a Szolgáltató a képzési díj átutalását, megfizetését megelőzően, szabályszerűen elküldi, illetőleg a Résztvevő/Megrendelő részére rendelkezésre bocsátja a jelen Általános Szerződési Feltételek elnevezésű dokumentumot, de a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával kapcsolatban nem küld visszajelzést a Szolgáltató részére, azonban a képzési díj összegét átutalja a Szolgáltató bankszámlájára, úgy kell tekinteni, hogy a Résztvevő az Általános Szerződési Feltételek és a felnőttképzési szerződés rendelkezéseit elfogadta.
- Tárhelyszolgáltató
A tárhelyszolgáltatást a Rackforest Zrt biztosítja (székhely: 1132 Budapest, Viktor Hugo utca 11.)
Tel: +3612110044
Email: info@rackforest.hu
weboldal: rackforest.com
- A termék jellemzői
4.1. oktató videók + havi tagság
A vásárlással a termék leírásában foglalt segédanyag(ok)hoz kapsz hozzáférést. A segédanyag(ok) célja az ismeretterjesztés, ezáltal a meglévő ismeretek bővítése és fejlesztése.
A terméket és a hozzátartozó ajándéko(ka)t (bónusz), egy erre a célra kialakított zárt oldalon fogod elérni, ahová saját felhasználónévvel és jelszóval léphetsz be.
A videók megnyitásához stabil internetre van szükséged. Az oldalak használata feltételezi a Megrendelő részéről az internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét, valamint a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
Javasoljuk, hogy használj vírus és spyware védelmi szoftvereket, friss adatbázissal, és mindenkor telepítsd az operációs rendszer aktuális biztonsági frissítéseit. A Szolgáltató a fentiekből eredő károkért mindennemű felelősséget kizár.
Amennyiben további kérdésed merülne fel, úgy kérjük, azt írd meg nekünk az hello@ujrahasznositoakademia.hu e-mail címre.
Az Alkossunk Együtt havi tagság az Újrahasznosító Akadémia által nyújtott, rendszeres tartalmakhoz, oktatóvideókhoz és egyéb, kizárólag tagság keretében elérhető szolgáltatásokhoz való hozzáférést biztosít a tagok számára. az adott hónapban.
A tagság havi rendszerességgel kerül megújításra, automatikusan a Megrendelő által a Stripe rendszerében megadott fizetési mód segítségével. A tagság aktiválása a sikeres fizetést követően azonnal megtörténik, és a hozzáférés az aktiválástól számított 30 napig érvényes. A tagságot a Megrendelő bármikor lemondhatja, amely a következő számlázási ciklustól lép életbe.
4.2 Az oktató videók elkészítéséhez tartozó alapcsomagok
A Webshopban részletesen feltüntett az egyes termékek nevét, a tulajdonságainak a leírását, valamint a termékekről fotót jelenít meg. A megvásárolni kívánt termék valamennyi lényeges tulajdonságáról a termék vásárlási felülete tartalmaz tájékoztatást. A Webshopban feltüntete árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák a jogszabályban előírt mértékű általános forgalmi adót.
A Webshopban elektronikusan leadott megrendelések a Szolgáltatóhoz érkeznek, aki ezeket elektronikus automatikus válaszlevélben (a hello@ujrahasznosítoakaémia.hu email címről) igazolja vissza, és a rendeléssel kapcsolatos információkat is megküldi a Megrendelő részére.
A Megrendelő e-mail felületének beállításai, illetve az e-mail szolgáltató szabályai alapján előfordulhat, hogy a számlát tartalmazó e-mail nem a beérkező levelek közé, hanem a „Spam” (levélszemét) mappába kerül, ezért amennyiben a megrendelést követően nem kapja meg a visszaigazolást, a Megrendelőnek érdemes ezt a mappát is ellenőriznie.
Amennyiben a Megrendelőnek a visszaigazoló e-mailben foglaltakkal kapcsolatban kérdése merülne fel, a Szállítóval a fentiekben megjelölt e-mail címen keresztül, vagy telefonon is fel tudja venni a kapcsolatot.
A megrendelés interneten kötö , de nem aláírt szerződésnek minősül, amelynek tartalma elektronikusan archiválásra kerül, amely utólag visszakereshető.
A Megrendelő teljeskörű felelősséget vállal a regisztráció és/vagy a megrendelés során megado felhasználói adatok valóságtartalmáért.
- A havi videócsomag megrendelését a „Kérem a teljes videót”, vagya „Megrendelés” vagy a „Kérem a bónuszokat és az online tudásanyagot” vagy a „Megvásárolom” feliratokra klikkelve kezdheted el. A vásárlás magánszemélyként, egyéni vállalkozóként és cég nevében is lehetséges.
- A kívánt videót/videókat a videóra történő kattintással tudod kiválasztani, majd ezt követően a mennyiség megadása után a „Kosárba teszem” feliratra történő kattintással teheted a kosaradba.
- A kosár gombra kattintva a kosár tartalma bármikor megtekinthető, módosítható és törölhető az „x”szimbólumra kattintva. Amennyiben rendelkezel kuponkóddal az szintén itt adható meg és váltható be a kuponkód megadását követően a „Kupon beváltása” feliratra kattintva.
- A Kosár a „Vásárlás folytatása” feliratra kattintva hagyható el, hogy tovább nézelődj az üzletben.
- A „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva véglegesítheted megrendelésedet a számlázási adatok megadásával, és a nyilatkozatok kipipálásával.
- A megrendelés feltétele a regisztráció, mellyel automatikus fiók jön létre a számodra, ahonnan eléred a videót/videókat. Már meglévő regisztráció esetén az adatokat nem szükséges ismételten megadni, de van lehetőség az eseti, vagy végleges módosításukra.
- A Megrendelő ezen az oldalon választhat a következő fizetési módokközül: közvetlen banki átutalás vagy bankkártyás fizetés Barionnal
- Átutalás esetén a megrendelés ellenértékét - a visszaigazolásban is feltüntetett módon - a 8.1. pontban található bankszámlára szükséges átutalni.
- Bankkártyás fizetés esetén, a megrendelő űrlap elküldését követően átirányítunk a Barion oldalára. A bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg, így a bankkártya adatok hozzánk nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. ép. 5. em. 5.) a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- Azadatok módosítására a megrendelés elküldéséig lehetőség van, valamint a „További információk” pontban egyéb a megrendeléssel kapcsolatos információkat adhatsz meg, amennyiben szükséges.
- A megrendelés elküldése előtt kérjük, hogy tekintsd át a jelen ÁSZF rendelkezéseit, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót, mivel a megrendelés elküldésével és a jelölőnégyzetek kipipálásával kijelented, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadod és az Adatkezelés Tájékoztatót elolvastad.
- A megrendelést a „Megrendelés elküldése és fizetés” feliratra kattintva fejezheted be és küldheted el.
- A megrendelés határozotlan idejű, a megrendeléssel korlátlan ideig lehet elérni a megrendelt videót/videókat. A videó letöltésére nincs lehetőség.
A megrendelés elküldését követően visszaigazoló e-mailben jelezzük a megrendelés elfogadását, ezzel létrejön az online szerződés.
Az e-mailben szerepelnek a megrendelés adatai és a hozzáféréshez szükséges adatok. Amennyiben ezen visszaigazolás a megrendelés elküldésétől számított 48 (negyvennyolc) órán belül a Megrendelő részére nem érkezik meg, akkor a Megrendelő szerződéses (fizetési) kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik és a vásárlás nem jön létre. A Szolgáltató nem felel a visszaigazolás elmaradásáért, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg, vagy az e-mail címéhez tartozó tárhely megtelt, így nem tud üzenetet fogadni.
Átutalás esetén a banki utaláshoz szükséges adatokat a megrendelésedet visszaigazoló emailben küldjük. Ezután vagy ezzel egyidőben a Számlázz.hu számlázó programtól is kapsz egy emailt, amelyből a „díjbekérő letöltése” gombra kattintva letöltheted a dokumentumot.
A díjbekérőn szereplő összeget kell elutalnod részünkre az e-mailben szereplő adatok alapján. Ha beérkezett az összeg a bankszámlánkra, elkészítjük részedre a számlát és a megrendeléskor megadott email címedre továbbítjuk neked.
Sikeres bankkártyás fizetés esetén e-mailben küldjük meg az elektronikus számládat a Számlázz.hu számlázó programon keresztül, amelyből a „számla letöltése” gombra kattintva letöltheted a dokumentumot. A sikeres tranzakcióról a Barion is küld e-mailt.
Kérjük, az elküldés előtt ellenőrizd, hogy rendelésed megfelelő-e. Ha elírás történt, vagy nem érkezett meg a visszaigazoló e-mail, kérjük azt haladéktalanul jelezd felénk a hello@ujrahasznositoakademia.hu e-mail címen!
A Szolgáltatót a Megrendelő által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető problémáért vagy hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Oktató videók és tagság esetén
Átutalás esetén az összeg beérkezését (feldolgozását) követően adjuk meg a hozzáférést az online tudásanyaghoz, amely akár 24 (Huszonnégy) órát is igénybe vehet.
Bankkártyás fizetés esetén, a sikeres tranzakciót követően azonnal küldjük email-ben a hozzáféréshez szükséges adatokat.
Az oktató videók elkészítéséhez tartozó alapcsomagok esetén
A rendelés teljesítése futárszolgála al, csomagpontra történő kiszállítással, illetve igény esetén személyes átvétel útján történik.
Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén kérjük, hogy a csomagot a futár előtt nyissa fel, vizsgálja meg, és győződjön meg tartalmáról és sérülésmentes állapotáról. Az esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérje a futárt, hogy erről vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülés pontos megjelölésével. Amennyiben a terméket így nem fogadja el, kérjük adja vissza az Ön által is aláírt jegyzőkönyvvel a futárnak. Utólagos reklamációt, illetve jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A futárszolgálat munkanapokon, 8 és 17 óra között teljesíti. Szállítási címként kérjük, hogy olyan címet jelöljön meg, amikor ebben az időben a megadott címen tartózkodik. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a futárszolgálat a csomag kézbesítését kétszer kísérli meg a Megrendelő részére, az át nem vett csomagot pedig ezután a Szállító részére visszaszállítja, amely esetben a szállítási költséget a Szállító a Megrendelőre terheli. A kiszállítás és az áru átvételének igazolásaként az átvevő által aláírt bizonylat szolgál. Ha a Szállítónál a megrendelt áru szállításával kapcsolatban akadályoztatás lép fel, azt a Szállító a Megrendelővel elektronikus úton vagy telefonon közli, a módosított szállítási időponttal együtt . A Szállító jogosult több szerződött fuvarozó partnert alkalmazni.
A megrendelés határozatlan idejű, a megrendeléssel korlátlan ideig éred el a megrendelt videót. A videó letöltésére nincs lehetőség.
6.Adatbeviteli hibák kijavítása és az adatok módosítása
Az adatbeviteli hibák javítására a megrendelés elküldése előtt bármikor lehetőség van. Amennyiben a megrendelés elküldését követően szeretnél bármin változtatni, úgy azt kérjük, haladéktalanul jelezd felénk az hello@ujrahasznositoakademia.hu e-mail címen.
A bankkártyaszám módosítására kizárólag sikertelen terhelés esetén van lehetőség, a rendszer által ekkor kiküldött e-mailben lévő linkre kattintva, mely a Barion oldalára vezet, ahol beállíthatod az új bankkártya adatokat.
A profil adatok javítása, vagy a jelszó módosítása a „Vásárlói Fiók” menüpont alatt az adatok módosítását követően a „Módosítások mentése” feliratra kattintva tehető meg.
A vételár a termék leírásában található árként feltüntetett összeg, amin túlmenően adó nem kerül felszámításra, az valamennyi költséget tartalmaz, így az a végső vételár.
Az ár változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az ármódosítás a módosítás időpontjában már megrendelt termékre nem vonatkozik.
8.Fizetési feltételek és teljesítés
8.1. A fizetés
Fizetési módok:
1.Termék esetén: – Előre utalással bankszámláról vagy bankkártyával;
- Online rendezvény és tananyag esetén: bankkártyával, előre történő fizetéssel banki átutalás útján
- Bankkártyás fizetés: Fizetés esetén átirányítunk a
- Barion oldalára. A bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg, így a bankkártya adatok hozzánk nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. (székhely: 1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. ép. 5. em. 5.) a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Továbbított adatok köre: IP cím, név, telefonszám, email cím, számlázási adatok, megrendelés összege.
- Stripe Payments Company oldalára, Székhely: 354 Oyster Point Boulevard, South San Francisco, California, 94080, Honlap: http://stripe.com/
A tagsági díj havi rendszerességgel kerül levonásra a Megrendelő által megadott bankkártyáról a Stripe fizetési rendszerén keresztül. A Megrendelő köteles pontos és érvényes fizetési adatokat megadni a fizetés feldolgozásához. Sikertelen fizetés esetén a Szolgáltató jogosult a hozzáférést ideiglenesen szüneteltetni, amíg a díj megfizetése nem történik meg. A Stripe rendszeren keresztül történő fizetések során a Stripe saját adatvédelmi szabályzata és biztonsági előírásai az irányadók, amelyeket a Megrendelő elfogad.
- Átutalás:A videó/videók elérésének ellenértéke átutalással is rendezhető az alábbi bankszámlaszámra történő utalással.
- Számlavezető Bank: OTP Bank.
- Számlatulajdonos: Réti Éva
- Számlaszám: 11742252-25546516
- SWIFT: OTPVHUHB
Banki átutalásnál minden esetben kérjük a díjbekérő sorszámát feltüntetni a megjegyzés rovatban.
A banki utaláshoz szükséges adatokat a megrendelésedet visszaigazoló emailben is megküldjük.
A videó(ka)t egy, a nevedre automatikusan létrehozott felhasználói fiókkal (e-mail cím és jelszó) éred el korlátlan ideig a weboldalon bejelentkezve.
A Megrendelő bármikor lemondhatja a tagságát a Szolgáltató honlapján vagy a Stripe rendszerén keresztül. A már kifizetett havi tagsági díj visszatérítésére nincs lehetőség, kivéve, ha a Szolgáltató mulasztásából eredően a szolgáltatás nem elérhető. Lemondás esetén a tagság a már megkezdett hónap végéig érvényes marad, és hozzáférést biztosít a tagsági anyagokhoz.
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a tagsági programot részben vagy egészében szüneteltesse, illetve megszüntesse. Erről a tagokat legalább 30 nappal előre értesíti. Szolgáltatás megszüntetése esetén a Szolgáltató arányos visszatérítést biztosít azon tagok számára, akiknek a tagsági díját már megfizették, de a szolgáltatást nem kapták meg.
Szállítás:
A fizikai termékeket futárszolgálatok útján szállítjuk ki. A szállítási módok az egyes termékek megrendelésekor a megrendelési űrlapon kerülnek pontosításra.
Szállítási költség:
A termék kézbesítése díj ellenében történik, kivéve, ha az adásvételi szerződés mást állapít meg. A termék kézbesítésének költségei (postai szolgáltatási díj) a Honlapon a termékek mellett kerülnek feltüntetésre.
A szállítási / logisztikai költségek a futárszolgálatók és egyes csomagküldő szolgáltatók mindenkor hatályos árlistája szerint kerülnek beszámításra, mely az egyes termékek megrendelésekor a megrendelési űrlapon kerülnek véglegesítésre.
Megrendelő jogosult eltérő számlázási és szállítási adatokat (nevet, címet) megadni, melyek valódiságáért Megrendelő tartozik felelősséggel.
Ezen adatokat a Szolgáltató az adatvédelmi szabályainak megfelelően kezeli– 1790 Ft MPL postai szállítás háztól házig 1990 Forint MPL postai szállítás posta csomagautomatába 990 Forint MPL postai szállítás MOL csomagpontra 990 Forint MPL postai szállítás COOP csomagpontra 990 Forint MPL postai szállítás postán maradandó 990 Forint.
A Szolgáltató hibás teljesítése esetén, (tehát pl.: a videóval előforduló bármilyen, az ígérteknek nem megfelelő olyan probléma esetén, ami a Szolgáltató hibája, például, ha a videó nem megfelelően jelenik meg, vagy nem érhető el) a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Ennek megfelelően- választásod szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:
Kérhetsz kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérted, illetve nem kérhetted, úgy igényelheted az ár arányos leszállítását - végső esetben – kérheted a vételár visszatérítését.
Választott kellékszavatossági jogodról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te viseled, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
Az igényérvényesítéshez fontos, hogy a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül közöld. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított 1 (egy) éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jogaidat már nem érvényesítheted.
Az ilyen igényed kérlek írásban, vagy elektronikusan jelezd az 1. pontban megjelölt elérhetőségek egyikén.
A panaszodat, kérdésedet, esetleges kérésedet igyekszünk a bejelentést követően azonnal orvosolni, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal e-mailben vagy levélben az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint orvosoljuk. Ha a panasz kezelésével nem értesz egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontodról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek egy másolatát a részedre is átadjuk.
10.2. Írásbeli panasz (e-mail, levél)
Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 (harminc) napon belül írásban megválaszoljuk.
A honlapokon található valamennyi tartalom (pl.: videó, könyv, cikk, termékismertető, tájékoztató, jelen ÁSZF, ábra, kép, más információ, illetve adat) szerzői jogvédelem alatt áll. Annak jogosulatlan felhasználása (pl.: másolása, terjesztése) büntetőeljárás megindítását és teljes körű kártérítési eljárást von maga után.
Bizonyos fent hivatkozott anyagok felhasználására a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén van lehetőség. Kérjük, ilyen igény esetén vedd fel velünk a kapcsolatot az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken.
Az említett anyagok bármilyen formában történő rögzítése, másolása, sokszorosítása, megjelenítése, továbbadása és terjesztése a Szolgáltató írásos engedélye nélkül szigorúan tilos. Ennek értelmében Kifejezetten tilos továbbá a digitális tartalmak nyomtatott vagy elektronikus újra felhasználása és/vagy értékesítése. Az ilyen írásos felhasználási engedély nélküli felhasználás esetén Szolgáltatót kötbér illeti meg. A kötbér összege képenként bruttó 80.000 Ft, illetve szavanként bruttó 30.000 Ft, - videók esetén percenként 80.000, -Ft. A szerzői jogi jogsértés esetén Szolgáltató közjegyzői ténytanúsítást alkalmaz, melynek összegét szintén a jogsértő felhasználóra hárítja.
A Szolgáltató a személyes adatok kezelésekor a honlapon elhelyezett Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint jár el.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
- Vonatkozó jogszabályok:
A felek között létrejött szerződésre különösen az alábbi jogszabályok vonatkoznak:
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről;
- 45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések
részletes szabályairól;
- 2011. évi CXII. törvény - az információs önrendelkezési jogról és az információ-
szabadságról (Info. tv.);
- Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (2016. április 27.) – a
természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő
védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet
hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, GDPR);
- 2012. évi CXLVII. törvény a kisadózó vállalkozások tételes adójáról és a kisvállalati
adóról.
Jelen Általános Szerződési Feltételek 2022. augusztus 20. napján lépnek hatályba, az ezt
követően létrejött szerződések tekintetében alkalmazandók.
Utoljára frissítve: 2025. január